Translate

sábado, 12 de abril de 2014

Música da Semana - Worthy - Matt Redman




Worthy

Worthy, You are worthy
Much more worthy than I know
I cannot imagine
Just how glorious You are
And I cannot begin to tell
How deep a love You bring
O Lord my ears have heard of You
But now my eyes have seen

You're worthy
You're worthy
You're worthy
You're worthy to be praised
Forever and a day

Glory, I give glory
To the One who saved my soul
You found me and You freed me
From the shame that was my own
And I cannot begin to tell
How merciful You've been
O Lord, my ears had heard of You
But now my eyes have seen

You're worthy
You're worthy
You're worthy
You're worthy to be praised
Forever and a day

We'll sing an anthem of the highest praise
We'll sound an anthem of Your glorious name
Digno

Digno, Tu és Digno
Muito mais do que eu sei
Eu nem imagino
Qual glorioso és
Senhor, eu nunca saberei dizer
Qual profundo é o Teu amor
Senhor ouvi falar de Ti
Mas agora eu posso ver

És digno
És digno
És digno
És digno de louvor
Agora e para sempre

Glórias, eu dou glórias
Ao que a alma me salvou
Achou-me e libertou-me
Da vergonha em mim
Eu nunca saberei dizer
Qual gracioso és
Senhor ouvi falar de Ti
Mas agora eu posso ver

És digno
És digno
És digno
És digno de louvor
Agora e para sempre

Um alto louvor cantaremos
Teu glorioso nome bem diremos


Assista o Vídeo



Edição: Wagner Pereira


Nenhum comentário:

Postar um comentário